Play ZonE SA:MP
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

New generate ! Join now !

AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

F.B.I. - Aplicatii

In jos 
AutorMesaj
Cosmin

Data de înscriere : 05/05/2012
Varsta : 28
Localizare : Pe Sa:Mp

F.B.I. - Aplicatii Empty
MesajSubiect: F.B.I. - Aplicatii   F.B.I. - Aplicatii EmptySam Mai 05, 2012 3:31 pm

In acest topic poti face o cerere de intrare in Federal Bureau of Investigation, folosind butonul Add Reply si urmand exact urmatorul model:

Model de cerere:
Nickname:
Level:
De cand jucati SA-MP pe Play-Zone?:
Cate warn-uri ai in joc?:
Varsta reala:
Sex (masculin / feminin):
Nick-uri anterioare:
Ultima factiune si perioada de timp petrecuta aici:
Motivul plecarii din ultima factiune:
Factiuni anterioare (si rank`urile detinute acolo):
Skill-uri la joburile secundare:
Poza cu status:
Aveti capacitatea de a lucra in echipa?:
Sunteti capabili sa respectati liderul si membrii de orice rank?:
Credeti ca un sfat este tot timpul binevenit?:
Esti activ pe forum?:
Ai mai fost in F.B.I.?
Daca ai mai fost in F.B.I., de ce ai plecat?:
Esti capabil sa te exprimi corect gramatical?:
De ce iti doresti sa intri in FBI?:
De ce credeti ca sunteti potrivit pentru FBI?:
Pe o scara de la 1 la 10 ce nota ti-ai acorda pentru cunostintele tale de Limba Engleza?:
Cat timp petreceti cu SA-MP, fara AFK?:
Cum te-ai descrie in realitate?:

Pentru cei acceptati:
Testele se dau din Regulament FBI, Wanted list (WL) si Arrest list (AL). Exista posibilitatea de a exista intrebari si din Special Rules.
Daca ati fost acceptati, ii cautati in joc pe evaluatori pentru a fi testati.
Insistentele stupide pot duce la editarea postului initial si respingere.
Pentru cei respinsi:
Nu postati cu intrebari de genul: "Eu de ce am fost respins?", "Ce trebuie sa fac pentru a fi acceptat?" etc.
Nu postati dupa decizia liderului / sub-liderului cu niciun repros / sfat / amenintare etc.
Nu faceti o noua aplicatie imediat dupa ce ati fost respinsi. Intre cele doua aplicatii trebuie sa existe cel putin o saptamana.

Atentie!
* Toate cererile de intrare in Federal Bureau of Investigations se fac in acest topic, cine face alt topic primeste 10% warn pe forum si de asemenea cererea ii va fi anulata.
* Fara ScreenShot cu /stats cererea voastra nu se ia in considerare.
* Spamul si interventiile aiurea vor fi sanctionate grav.
* In cazul in care renuntati la aplicatia de intrare in FBI (retragere), se editeaza postul initial. NU se posteaza din nou!

In this topic you can post an F.B.I. application using the Add Reply button and following exactly the application model below:

Application model:
Nickname:
Level:
How long have you been playing SA-MP on B-zone?:
How many warns do you hold?:
Real life age:
Sex (masculin / feminin):
Previous nicknames:
Your last faction and the period of time spent there:
Reasons for leaving your last faction:
Previous factions (and ranks):
Skill at secondary jobs:
Stats Screen Shot:
Are you capable of teamwork?:
Are you capable of respecting the leader and members (of any rank)?:
Do you welcome an advice of any kind?:
Are you active on the the forum?:
Have you ever beem in the F.B.I.?
If you have, why did you leave?:
Do you have good grammar skills?:
Why do you wish to enter the Bureau? :
Why do you think you are FIT to enter the Bureau?:
How much time do you spend on SA-MP, non-AFK?:
How would you describe yourself in Real Life?:

For accepted players:
The test questions mainly concern Regulament FBI / FBI Rules, Wanted list (WL) and Arrest list (AL). There is a slight possibility of questions concerning Special Rules.
If you are accepted, you can contact the testers in-game so they can evaluate you.
Idiotic nagging or insistence from your part towards the leader or testers can lead to decision changes, thus rejecting you.
For rejected players:
Questions such as: "Why was I rejected?", "What do I need to do to be accepted?" etc. will be ignored. If you post such questions in the F.B.I. Thread, you will be punished with warn-up forumwise.
Do not post after the leader's decision with reproaches / advices / threats / etc.
Do not post a second application immediately after you were rejected. Two applications from the same player must hold a one week pause between them.

Attention!
* All F.B.I. applications must be posted in this topic. If someone created a new topic, he will be punished with 10% warn forumwise and of course he will be rejected on a future notice.
* Without a /stats Screen Shot, your application will be ignored.
* SPAM or inopportune replies will be severely punished.
* If, by any chance, you want wish to withdraw your F.B.I. application, you must EDIT the initial post and NOT make another post just for this.
Sus In jos

F.B.I. - Aplicatii
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Play ZonE SA:MP :: Prima categorie :: Comunitate :: Rpg.Play-Zone.Ro :: Factions :: Federal Bureau Of Investigation-
Mergi direct la: